Избранное всего: 0

У вас є потреба у вогнетривких або антистатичних костюмах?

У нас є рішення.

Отримайте консультацію вже зараз!

Напишите нам

Хороший спецодяг - імідж компанії! 07 червня 2013

В рамках підготовки до святкування 20-річчя компанії "СВАН" пропонуємо Вашій увазі інтерв'ю колишньої вчительки, а в подальшому засновника харківської компанії «СВАН» - Світлани Сахно.

Хороший спецодяг — це імідж процвітаючого підприємства!

Про те, як домогтися успіху на ринку спецодягу, розповідає президент харківської компанії « СВАН » 1993-2004 - Світлана Сахно.

Харків завжди славився майстрами людьми: і в радянські часи, і в часи перебудови, і в перші роки незалежності. Сьогодні в Харкові існує велика кількість компаній, які, починаючи практично з нуля, змогли стати лідерами в своїй області. Якщо про Київ кажуть, що це « град інвестиційний », то Харків — місто « саморобців » або « self-made », по-американськи.

« Контракти » зацікавилися цим феноменом і вирішили розглянути його на прикладі однієї компанії. Отже, знайомтеся — « СВАН », лідер в виробництві робочого і корпоративного одягу. Президент компанії — Сахно Світлана Павлівна. Саме вона, учитель-філолог, в 1993 році створила компанію, яка сьогодні посіла провідне місце на ринку спецодягу.

— Ви, мабуть, пам'ятаєте, що це було за час. Здригнулися всі підвалини звичного суспільства, все різко змінилося. люди виявилися перед вибором: боротися і щось робити або за звичкою сподіватися на чиюсь допомогу і не робити нічого. Я до 93-го року працювала в школі і бачила, що тоді відбувалося з молоддю своїми очима: ми вчили їх тому, що на життя можна і потрібно заробляти головою і руками, а життя їм твердила — кулаками і зубами. Майбутнє звузилося до базару, випадкових заробітків тощо. Довести, що саме зараз з'явилася реальна можливість проявити себе, можна було тільки справою.

— І для цього ви пішли зі школи?

— Все було набагато складніше, ніж ви думаєте. Зі школи я пішла ще до створення « Сван » — за станом здоров'я (була II група інвалідності). Крім того, хвилювало майбутнє синів, учнів. Ось і народилася думка створити виробничу фірму.

— Але чому спецодяг?

— Рік ми заробляли на першу машинку, а « провести » зуміли тільки робочі рукавиці. Ось вона, рукавиця, зображена і на нашому логотипі як пам'ять про самому початку шляху. До речі, ми потім і меблі випускали. Вельми непоганий. Але пізніше остаточно зосередилися на організації виробництва спеціального одягу. Сьогодні в нашій команді більше 100 чоловік — кожен хороший фахівець в своїй області. У нас свої кравецькі потужності, свій відділ експериментального пошиття, група моделювання, група вивчення і прогнозування попиту. Наші фахівці стежать за тенденціями моди ...

— Моди? У спецодязі?

— Даремно іронізуєте. Проходять ті часи, коли досить було пошити « робу » по ГОСТу моделі 1945 року і продати її по низькою ціною. Сьогоднішній замовник, звичайно, як і раніше дивиться на вартість одиниці виробу, але все більше уваги приділяється естетичності, якості тканини і наявності сертифіката. Сьогоднішній замовник правомірно вимагає індивідуального підходу. Якщо звичайний костюм робочого коштує 120 — 130 грн, то вже за 170 грн можна придбати костюм з ознаками робочої моди, т.е. стало логічним замовляти модель з корпоративними елементами замість безликої робочої одягу. Можна сміливо говорити, що спостерігається стійка им.

 

СВАН

— Але ж і конкуренція на ринку спецодягу досить жорстка ...

— Вірно. Але тут, як і в будь-якому бізнесі, потрібно дивитися вперед. « СВАН » хоче працювати завтра, тому створює систему роботи сьогодні. Щоб не відстати від конкурентів, вже недостатньо просто добре і якісно шити одяг. Сьогодні компанія, яка думає про своє майбутнє, повинна мати штат модельєрів-дизайнерів, досвідчених конструкторів, що стежать за змінами моди, відмінних закрійників, що уловлюють тенденції в конфігурації деталей і елементів.

Нами розробляються нові моделі до кожного сезону і в кожному напрямку: для супермаркетів, для медперсоналу, для сільгоспробітників, для служби охорони і т. д. Обов'язково повинні бути суміжні підрозділи: експериментальні ділянки, які розробляють нові моделі, маркетингова група, вивчає передбачуваний попит на ту чи іншу модель.

І це ще не все. Потрібні фахівці, які вивчають якісні властивості сировини (міцність, зносостійкість, усадочні і т. д.), консультанти по специфіці охорони праці в різних сферах діяльності. Погодьтеся, не кожна фірма, що займається пошиттям спецодягу, може собі таке дозволити. Але без цих вкладень завтра неможливо буде працювати.

— Ви перерахували велику кількість різних фахівців і служб компанії. І якщо з багатьма все більш-менш зрозуміло, то чим займаються « консультанти по специфіці охорони праці в різних сферах діяльності »?

— Адже ми говоримо про спецодяг. При розробці моделей, підборі тканин і вироблення технологій виробництва важливо розуміти, для яких конкретних цілей і в яких умовах буде експлуатуватися цей одяг. для цього важливо мати міцний зв'язок з державною метрологією. Продукція повинна відповідати всім вимогам, щоб отримати сертифікат.

— Вся продукція підлягає обов'язковій сертифікації?

— Ми давно і щільно працюємо з Харківським державним центром стандартизації, метрології та сертифікації. ми сертифікували одяг вже тоді, коли це було необов'язково. сьогодні склалася цікава ситуація: обов'язкове сертифікація окремих видів робочого одягу, але не сертифікація тканини. Тому і наші постачальники сировини, і субпідрядники кажуть, що зі « Сван » дуже « незручно » працювати.

— В сенсі?

— Ми дуже вимогливі до якості.

— Ви згадали про субпідрядників. З багатьма працюєте? І як ви їх відбираєте?

— У постійній зв'язці зі « Сван » — 5 &​​mdash; 6 фабрик-підрядників, працюючих за документацією, зразкам-еталонам, готовому крою « Сван ». критерії відбору — бажання навчатися і самонавчатися, прагнення і настрій на довгострокову перспективу, а не на миттєву вигоду. Ми пред'являємо до наших партнерам ті ж вимоги, що і до самих себе.

— А які вимоги до себе?

— Високі. Адже ми забезпечуємо зручність і безпеку в роботі.

— І бронежилети шиєте?

— Ми не маємо права шити бронежилети, тому і не шиємо. Але ми можемо перетягнути їх новою тканиною. А так ми одягаємо і хіміків, і металургів, і харчовиків. Практично весь виробничий спектр. освоїли виробництво одягу для рекламних акцій, для продавців магазинів і супермаркетів, лікарів і багатьох інших.

— І все-таки, як з однієї швейної машинки розвинутися до крупного і успішного підприємства?

— Працею. Постійним працею всім колективом. А ще потрібно не боятися помилок, а допустимо помилку, не закривати очі, а шукати причини і робити висновки, щоб не повторити її.

— Треба думати ваш колектив — єдине ціле?

— У нас є єдиний ідеологічний стрижень. ми спочатку будували компанію за принципом « велика сім'я ». Не в тому сенсі, що у нас працюють всі родичі, а в тому, що кожен наш співробітник відчуває підтримку і турботу. У нас цілий ряд програм: соціальна допомога, безпроцентні позики, путівки в санаторії та ін.

— А приклади?

— Наш співробітник, проживши з двома дітьми в 1-кімнатна квартирі 18 років, недавно купив двокімнатну. Це стало можливим завдяки цільової безпроцентної позики. Крім того, ми постійно вкладаємо гроші в навчання персоналу.

— І що всі хочуть вчитися? А навчившись, хочуть залишитися в компанії назавжди?

— Природно, що не назавжди і не всі. Але якщо людина росте, то це вже добре. Якщо він прагне до більшого — в нашій компанії завжди знайдеться йому місце. Ми самі ростемо і розвиваємося.

— Зростає колектив, зростає компанія, зростає і ринок. Усе змінюється, змінюється і замовник. Які у нього сьогодні вимоги до спецодягу?

— Зростає попит на ергономічну, модний одяг, в єдиному стилі, з корпоративними акцентами. Конкуренція посилюється на всіх ринках і компанії прагнуть не тільки створити своїм співробітникам гідні умови праці, але і використовувати спецодяг як ресурс корпоративного іміджу. А з іншого боку — менталітет. Наші співвітчизники куди більше, ніж, скажімо, середній європеєць, стежать за своїм одягом. До нас часто приходять директора і просять зробити для їх компанії зовсім вже незвичайний одяг.

— І як ви реагуєте?

— Природно, позитивно. Ми пропонуємо замовнику більше 600 базових моделей одягу, і він може вибрати те, що йому до душі, отримати консультації наших дизайнерів з урахуванням вимог конкретних умов праці. Крім того, у нас працює ЛЕГО-система і ми можемо з базових елементів сконструювати для замовника то, що найбільш відповідає його вимогам. знову ж, з урахуванням техніки безпеки та технології.

Взагалі, якщо ми бачимо, що замовник навіть через двох костюмів налаштований працювати і розвиватися — ми завжди підемо йому назустріч. адже завтра він виросте і йому знадобиться 60, 100 ... Ми за те, щоб стало більше робочих місць, більше компаній, щоб люди були красивими ... Не тільки у святковій одязі.

А Ви готові йти в ногу з часом разом з компанією "СВАН"? Також запрошуємо відвідати нашу офіційну сторінку в Twitter!

twitter.com/SvanUniform