Избранное всего: 0
10 фактів з історії футболок 17 жовтня 2012

На сьогоднішній день, найдорожчою футболкою, яку коли-небудь продали, є футболка з написом «Home», Джона Леннона. Її ціна склала $ 16400. У 2001 році компанія Fuji випустила футболки, просочені спеціальним складом, який при контакті зі шкірою перетворюється на вітамін С. Свою назву «футболка» отримала вже в СРСР тут вона була спортивною формою для російських футболістів. У лютому 2010 року футболка від Armani - стала предметом політичної суперечки в Індонезії. В Італії з використанням особливих футболок з логотипом стався кумедний факт. Втік з дому підліток, побачивши на матчі гравців футбольної команди «Інтер» в футболках з написом «Франческо, повернися!», В той же день повернувся додому

Сьогодні жодна поважаюча себе компанія не може не подбати про власному корпоративному стилі і іміджі, оскільки, як усім відомо « зустрічають по одягу », з їхньої замовлень розробляється унікальний брендбук компанії в який, як правило, входить логотип, фірмові бланки з атрибутикою і логотипом даної компанії, візитки, ручки, кружки і, звичайно ж, футболки .

Вся принадність футболок в тому, вона має велике поле для нанесення логотипу або будь-якої іншої картинки, що в підсумку, привертає більше уваги ніж, наприклад, до маленького їли видному логотипу на ручці або запальнички.

Тому футболка використовується різними компаніями як спосіб реклами їх діяльності або товару в багатьох маркетингових заходах.

Способи та приклади використання футболки в рекламних цілях компанії:

Спосіб перший: Футболка може подарунком для співробітників компанії як заохочувальний приз за хорошу роботу, тим самим начальство викличе позитивні емоції у працівників компанії, а це не мало важливий фактор бо, як відомо & laquo ; задоволений працівник-хороший працівник ». З'являючись в футболці з символікою компанії в громадських місцях парках, спортзалах, кафе, магазинах ваш працівник займатиметься ваш бренд упізнаваним і відомим.

Спосіб другий: Футболку можна так само дарувати вашим партнерам або як додатковий сувенір до щойно проданої вами продукції, тим самим викликаючи у людей позитивні емоції, які стануть приводом звернутися до вас ще раз.

Як відомо після, будь-яких виставок, які проводяться заради залучення нових клієнтів, в сміттєвих корзинах можна побачити безліч поліграфічної рекламної продукції, але я сумніваюся, що хоч раз хтось викинув туди футболку значить, людина залишає її собі і коли наступний раз йому будуть потрібні певні послуги він звернутися саме до вас.

10 цікавих фактів з історії футболок:

1. Жінка ніколи не знімає футболку, схопивши на спині.

2. Зображення листя канабісу на футболці і аксесуарах визнано рекламою наркотичного засобу.

3. Футболка стала популярною завдяки Марлону Брандо і фільму 1951 року Трамвай « Бажання ».

4. Традиційну футболку без ґудзиків стали випускати американці для морських піхотинців під час Іспано-американської війни 1898 року.

5. Спочатку футболка вважалася нижньою білизною.

6. На сьогоднішній день, найдорожчою футболкою, яку коли-небудь продали, є футболка з написом « Home », Джона Леннона. Її ціна склала $ 16400.

7. У 2001 році компанія Fuji випустила футболки, просочені спеціальним складом, який при контакті зі шкірою перетворюється на вітамін С.

8. Свою назву « футболка » отримала вже в СРСР тут вона була спортивною формою для російських футболістів.

9. У лютому 2010 року футболка від Armani - стала предметом політичної суперечки в Індонезії.

10. В Італії з використанням особливих футболок з логотипом стався кумедний факт. Втік з дому підліток, побачивши на матчі гравців футбольної команди « Інтер » в футболках з написом « Франческо, повернися! », в той же день повернувся додому.